قیمت سرور خرید سرور قیمت سرور اچ پی قیمت رم سرور قیمت هارد سرور قیمت لپ تاپ قیمت لب تاب قیمت نوت بوک قیمت لپ تاپ ایسوس قیمت لپ تاپ لنوو قیمت لپ تاپ اچ پی قیمت لپ تاپ ایسر قیمت سوئیچ سیسکو قیمت مودم دی لینک قیمت مودم تی پی لینک لپ تاپ قیمت مادربرد قیمت یو پی اس فروش یو پی اس قیمت پرینتر قیمت دوربین مداربسته قیمت پرینترهای اچ پی دوربین مداربسته قیمت گوشی موبایل قیمت پاوربانک قیمت گوشی سامسونگ قیمت هارد اکسترنال قیمت هارد اس اس دی قیمت فلش مموری قیمت باتری لپ تاپ
سفارش تبلیغ
صبا
! شما با مرورگر اینترنت اکسپلور یا IE وارد این وبلاگ شده اید از آنجایکه INTERNET EXPLORER فاقد امنینت است از نمایش محتوای این وبلاگ در این مرورگر معذوریم
 RSS  | Atom || سئو | درباره من | مجموع بازدیدها: 517519 | بازدیدهای امروز: 3| بازدیدهای دیروز: 159
درباره خودم
سعید عرب شیبانی (گوگل724)
من یک php کار هستم که از سال 80 بطور جدی کار سئو را شروع کردم برای انجام امور اصلاحی سئو و گرفتن مشاوره تنها در صورتیکه امکان پرداخت حق وجه در ازای مشاوره را دارید با من تماس بگیرید البته دوستان قدیمی تر از این قاعده استثنا هستند چرا که من همیشه از هم کلامی با دوستانم لذت فراوان خواهم برد مهمترین علاقه من کماکان الگوریتم های گوگل است
مطالب قبلی
سئو چیست
مزیت های

نقش تبادل لینک نوین در افزایش bounce rate آلکسا

تشخیص قطع شدن تبادل لینک

لینک به/ از سایتهای هم محتوا

حفظ تازگی لینک ورودی

گزارش لینک خراب

دردل های یک مهندس سئو

مطالب قبلی
 

برای جستجو در مطالب گذشته این وبلاگ از کادر زیر استفاده نمایید

برای بار گذاری کمی صبر کنید...
[نوشته ی رمز دار]  




نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:پنج شنبه 90 اسفند 25 ساعت 4:34 عصر

ضمن عذر خواهی از کاربران محترم

به دلیل مشکل پارسی بلاگ در نمایش جدولها این پست حذف شد




نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:پنج شنبه 90 اسفند 25 ساعت 11:45 صبح

دوستان نظرتون درباره اینکه کاربران بتونند با اکانت خودشون در گوگل و یا یاهو به بازی لاگین کنند چیه حال فرق نمی کنه این بازی می خواهد کینگزارا باشد یا تراوین (و این اکانتها همونهایی باشند که در ایمیلشون موقع ثبت نام وارد کرده اند)
دوستان هر نظری دارند لطفا در قسمت نظرات  به من اعلام کنند
یعنی به نظر شما  این کار عملی است یا خیر
البته نظرتون را می تونید بصورت کلی و درباره هر نرم افزار دیگری هم بدهید
یعنی اینکه اصلا به نظر شما کاربران ایرانی حاضر هستند با آکانت خودشون در گوگل و یا یاهو به بازی یا مثلا وبلاگشان در پارسی بلاگ و... غیر لاگین نمایند
با توجه به اینکه خود این سایت ها (منظورم گوگل و یاهو است ) مباحث امنیتی این کار را کاملا تایید کرده اند و از این طریق احتمال سوئ استفاده از اکانت گوگل و یا یاهوی شما وجود ندارد و تقریبا در بیشتر سایتهای معتبر دنیا معمول است
می توانید پیش نمایشی از نحوه انجام لاگین به سایت با اکانت های گوگل و یاهو را در اینجا ببینید

دقت داشته باشید که این فقط یک تست است

با انجام این تست شما براحتی با آی دی مثلا  گوگل می توانید به این سایت لاگین شوید
و مطمئن باشید که در این سایت و سایتهایی از این دست شما هک نمیشوید
  ولی اگر هم هنوز واهمه دارید می توانید تو یک صفحه دیگه مثلا با gmail به اکانت خودتان  لاگین شوید و بعد با کلیک بر روی  لینک واقع در پایین صفحه (منظورم عکس و لوگوی گوگل است) ببینید که چطور  لاگین بودن شما تایید می شود
البته از همان جا هم با اعلام یوزر و پسورد خودتان می توانید به اکانت خوداتان لاگین شوید و من فقط برای اینکه از نحوه بررسی اکانت های گوگل و یاهو در چنین سایت های اشنا شوید این روش را گفتم

به عبراتی خیلی با اطمینان می توانید با اکانت یاهو یا گوگل لاگین نمایید بریا اینکار مشخصات اکانت خود را درج نموده و بر روی آیکون این اکانت ها کلیک نماید

 




نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:یکشنبه 90 اسفند 14 ساعت 1:21 عصر

قرار بود از تکنیک های فوق العاده بازی (تا جایی که منشور امنیتی این سایت اجازه می دهد) را برای تان تشریح کنیم یکی از این تکنیک ها روش مقابله با سرعت کم اینترنت برای این بازی که حجم گرافیک بالایی دارد  می باشد که به نظر من نقطه اوجی است برای این بازی در همگانی شدن آن در ایران

افرادی که کم و بیش با بازی کینگزارا آشنا شده اند تنها بزرگترین دغدغه شان  از سرعت کند بازی است (اگر هنوز در این بازی ثبت نام نکرده اید برای درک بهتر مباحث پیرامون این بازی لازم است به بازی وارد شوید: ورود به بازی کینگزارا

چرا که این بازی  ابتدا برای سرور بین الملی طراحی و به اجرا در آمد (و همین این شائبه را برای برخی پیش آورد که این بازی ایرانی نیست  تا انجا که حتی نخستین جشنواره کشوری دانشجوی بازی ساز  در انجمنی بدون هیچ استنادی این بازی را غیر ایرانی خواند
re: بازی کاملاً ایرانی و پر هیجان عصر پادشاهان 

تشکر دوست عزیز
ولی این بازی ایرانی نیست فقط به زبان فارسی ترجمه شده و یک بازی بین المللی هست که با توجه به درخواست ایرانیان حاضر در سرور های بین المللی مبنی بر اختصاص سرور مخصوص ایرانیان این سایت راه اندازی شد.

لینک مطلب:

که شما می توانید پاسخ داده شده به این اشتباه را در پاسخی به یک ابهام ببینید

و به دلیل همین طراحی اولیه برای سرور های بین اللملی (که طبعا به زبان انگلیسیی می باشد) سرعت کاربران در آن لحاظ نشده بود و از نظر رتبه سرعت ایران در انتهای جدول شاخص سرعت های اینترنت در جهان است این بازی برای ایرانیان دشوار نمود
و بر این اساس مدتی است که بر روی بهینه سازی سرعت این بازی بدون کاهش از کیفیت آن کار می شود
که مراحل پایانی آن طی می شود
با این طرح دیگر سرعت پایین اینترنتی در اجرای بازی خللی پیش نمی آورد (تا آنجا که حتی با اتصال دایال آپ یا Dial-up  بازی کینگزارا سریعتر از بازی های غیر گرافیک مثل تراوین نسخه 3  خواهد بود)
در این طرح ذخیره سازی بسیار مفیدی برای صرفه جویی و retreiving داده ها از مرورگر کاربر انجام می شود
و اگر مرورگر مورد استفاده html5 را پشتیبانی بکند از یک الگوی معمول (ذخیره سازی محلی در html5 ) استفاده میشود
برای اینکه ببیند مرورگر شما این قابلیت را پشتیبانی می کند به این آدرس بروید و  ذخیره محلی(کش مرورگر) را بررسی نمایید
متد نوین ذخیره سازی مرورگر های نوین و قدیمی

و اگر جزو مرورگرهای منسوخ و قدیمی باشد از الگوی ابتکار ثبت در داده ها در کوکی استفاده می شود




نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:جمعه 90 اسفند 12 ساعت 2:18 عصر

در صورتیکه قصد دارید بیشتر با این متد آشنا شوید در گوگل عبارت cross-domain-ajax را جستجو فرمایید

اونهایی که با آجاکس کار کرده اند (اجاکس به طور خلاصه یعنی تغیر محتوای قسمتی از صفحه بدون رفرش کامل) خیلی زود فهمیده اند که به دلایل امنیتی و محدودیت های جاوا اسکریپت نمی توان با آجاکس از یک سرور داده های سرور دیگری را دریافت کرد اما با ترفندی به نوعی می توان این محدودیت را برداشت به طور خلاصه اینکه این کار را ما با یک curl در سرور انجام می دهیم یعنی با کد آجاکسی به سرور خودمان اعلام می کنیم که از یک سرور دیگر داده های مورد نیاز من را بگیر و به من بده (با این روش حتی می توان هدر مخصوص آجاکس و رفرر سایت مورد نظر را برای گوگل زدن آن به ریکویست ارسالی اضافه کنیم اینطور سایت ثانی اگر هم بخواهد نمی تواند برای کاربران عادی (و نه عضو) جعلی بودن درخواست را تشخیص دهد)کد مشابه زیر را هم برای آن داریم
 request= "http" (/^https/.test(protocol)?"s":"") "://domain.com/? query =select * from html where url="{URL}" and xpath="*"";
 یکی از پلاگینهای جیکوئری که برای این کار نوشته شده را می توانید در اینجا ببینید
 http://james.padolsey.com/java/cross-domain-requests-with-jquery
 و این یکی از روش هایی است که برخی سایتها برای به دست آوردن اطلاعات از سرور های تراوین استفاده می کنند مثلا سایت هایی هستند  تعداد کاربران آنلاین هرکدام از سرور های تراوین را بصورت آجاکسی و اینتراکتیو به شما اعلام می کنند این موضوع تا مدتها برای خود من سوال بود که چطور برخی سایتها توانسته اند بصورت اجاکسی اطلاعات را از سرور های تراوین بگیرند
توضیح: توجه داشته باشید که کاربرد اصلی cross در زمانی هست که سرور دوم در اختیار شما نیست . شما اگر از jsonp در jquery‌ در ارسال آژاکس استفاده کنید میتونید از دو سرور مختلف به هم دسترسی داشته باشید به شرطی که dataType برابر با jsonp باشه . البته این زمانی استفاده داره که خروجی شما در سرور دوم json باشه !!!!
البته بدون jsonp هم می توان بین دو سرور از طریق آجاکس رابطه برقرار کرد
کافیست کد زیر را در صفحه ای که می خواهیم از طریق آجاکس به آن دسترسی داشته باشیم قرار بدهیم
header("Access-Control-Allow-Origin: *");
اگر هم دامنه خاصی را در نظر داریم به جای ستاره آن را بگذاریم مثلا
header("Access-Control-Allow-Origin: http://mysite.com");
البته می توان با htaccess این کار را در کل سایت هم اعمال کرد



نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:پنج شنبه 90 اسفند 11 ساعت 11:8 صبح

یکی از پروزه هایی که من افتخار همکاری در آن را دارم بازی فخیمه کینگزارا است
این بازی  بصورت آنلاین پیاده سازی شده است
انشالله قصد است که با تمهیداتی که بر روی این بازی تمام ایرانی انجام میشود به سمتی حرکت کنیم که حتی امکان انجام بازی با خطوط اینترنتی دایال آپ هم فراهم شود
کاری که به ظاهر نشدنی است کافیست شما بازی را بر روی صفحه خود ذخیره کنید تا  ببینید چه حجمی دارد
اما انشالله با تکنیکهای پیچیده نرم افزاری که تا پایان سال بر روی این بازی پیاده می شود عملا مراجعه نرم افزار به اینترنت به حداقل می رسد
البته همین الان هم کارهای زیادی در این مورد انجام شده است مثل محول کردن بیشتر کارهای سمت سرور به وبسوکت برای کم کردن ترافیک انتقال دیتا و همچنین استفاه بهینه از کرون آپاچی در این نرم افزار و یا تکنیک اجاکس در بیشتر قسمت های آن
انشالله در همین وبلاگ تا آنجا که امنیت نرم افزاری اجازه بدهد از تکنیک های گفته شده بیشتر خواه گفت
اما قبل از هر کاری لازم است حتما در بازی لاگین شوید و چند مرحله ای از آن حتی کوتاه را انجام بدهید
با من همراه باشید تا بیشتر از شاهکارهای نرمافزای «عصر پادشاهان» بدانید

 




نویسنده: سعید عرب شیبانی (گوگل724) | نوشته شده در:دوشنبه 90 اسفند 8 ساعت 2:0 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 این سایت به طور کامل توسط سعید عرب شیبانی اداره میشود لطفا در صورت بروز هر مشکلی اطلاع دهید