سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

حداکثر چند تا پست می تونم روزانه بدم؟

شاید این سوال در نگاه اول ساده به نظر بیاید مثلا به اون اینطور پاسخ بدهیم که آقا هرچی می تونی و...

اما سوال هوشمندانه ای است و باید با دقت به ان پاسخ داده شود چرا که اگر شما تا حالا هر روز مثلا 10 تا پست قرار می داده اید قرار دادن یکجای 40 پست توصیه نمی شود

اولا آپدیتها را در طی روز توزیع نمایید در ثانی این تعداد را هر روز تقریبا یکسان نگهدارید

من یک توضیح مختصر بدهم

من برای خودم یک ضریبی تعریف کرده ام به نام ضریب گوگلی که چون خاص خودم است با سرچ در گوگل با  مقالات من در مورد این ضریب روبرو میشوید در اینجا یک توضیحی از ضریب گوگلی بدهم

ضریب گوگلی قبل از هرچیز به پیج رنک سایت بستگی دارد به اینصورت که (اعداد ارقام زیر بصورت تجربی از چندین سایت بدست آمده است)

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 0 دارد گوگل  در بدترین حالت هر هفته  یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 1 دارد گوگل  در بدترین حالت هر سه روز یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 2 دارد گوگل  در بدترین حالت روز  یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 3 دارد گوگل  در بدترین حالت هر چهار ساعت یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 4 دارد گوگل  در بدترین حالت هر 45 دقیقع یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 5 دارد گوگل  در بدترین حالت هر 5دقیقه  یکبار به او سر می زند.

ضریب گوگلی از همه بیشتر به بازه های آپدیت بستگی دارد

اگر آپدیت شما از مقادیر بالا سریعتر انجام شود ضریب گوگلی شما بالاتر میاید و برعکس

مثلا اگر سایت شما پیج رنک 0 دارد و  شما طی چند ماهه گذشته حداقل هر 4 ساعت آپدیت داشته اید هم اکنون ضریب گوگلی مشابه یک سایت پیج رنک 3  را دارید و به عبارتی کم از یک سایت رنک 3 ندارید و اگر در این شرایط پیج رنک سایتتان 5 باشد ( و هر4 ساعت آپدیت داشته اید)  ضریب گوگلی شما همان ضریب گوگلی پیج رنکتان است(به عبارتی گوگل جریمه نمی کند  فقط وظیفه خودش می داند  مرتب به شما سربزند)

اما به جای چند ماه چند سال این اتفاق بیفتد روی پیج رنک تاثیر دارد

حال که با ضریب گوگلی اشنا شدید برگردیم به سوال مطرح شده

حداکثر چند تا پست می تونم روزانه بدم؟

تعداد پست روزانه خود را سعی کنید  همیشه ثابت نگه دارید و از آن مهمتر مثل خوردن قرص آنتی بیوتیک در زمانبندی ثابت ( مثلا هر 6 ساعت) انجام شود

حال اگر با این شرایط شما به ضریب گوگلی 10 پست در روز رسیدید و 15 پست برای ارسال دارید توصیه میشود که هما 10 پست را قرار بدهید چون اگر مثلا 6 پست را در یک زمان قرار بدهید گوگل بازه زمانی که به ضریب گوگلی شما بستگی دارد آن را می بینید پس نمی تواند امتیاز آپدیت بیشتری به شما بدهد

پس در یک کلام حداکثر تعداد پست در یک روز به ضریب گوگلی تان بستگی دارد و نه پیج رنک سایت

 

 

 


الگوریتم (طرح واسط سئو ) برای نمایش نتایج بیشتر از یک سایت

آخرین الگوریتم بهینه شده مورد استفاده در طرح واسط سئو برای نمایش نتایج بیشتر از یک سایت 

این الگوریتم منجر به این میشود که با جستجوی یک کلمه در گوگل با پلاس باکس مشهور گوگل از یک دومین روبرو شویم
 
متدها یا روش های  واین الگوریتم منجر به این میشود که با جستجوی یک کلمه در گوگل با پلاس باکس مشهور گوگل از یک دومین روبرو شویم
 
1. روش متشکل از : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ، نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، شناسایی کثرت از صفحات وب همراه با حداقل یکی از نتایج جستجو بر اساس فاکتور کیفیت همراه با کثرت از صفحات وب ، در جایی که کثرت از صفحات وب و یک صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو شامل صفحات وب در همین وب سایت و نتایج جستجو ارائه شده و کثرت از لینک های مرتبط با کثرت صفحات وب را داشته باشیم این روش بکار نمی رود

2. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر متشکل از : ذخیره سازی اطلاعات لینک مرتبط با تکثر از صفحات وب است.

3. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر شامل : دریافت اطلاعات ، زمانی که یکی از کثرت صفحات وب دیده شده است و مرتب سازی تکثر از صفحات وب بر اساس تعدادی از دسترسی در ارتباط با هر یک از کثرت از صفحات وب است.

4. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر اساس تعدادی از بار هر یک از کثرت صفحات وب دیده شده است.

5. روش مبتنی بر بند 4 ، در آن شامل ارائه تکثر از لینک : ارائه کثرت لینک در نظم که در آن یک لینک به یک لینک غالبا دیده شده  از کثرت از صفحات وب (قبل از یک لینک به یک لینک  کثرت از صفحات وب  کمتر دیده شده  باشد. )

6. روش مبتنی بر بند 1 ، جایی که عامل کیفیت بر اساس مقدار زمان کثرت ازمشاهده کاربران برای هر یک از تکثر صفحات وب است.

7. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل اصلی  کیفیت بر روی تعدادی از صفحات وب با یک لینک اشاره کننده به یکی از کثرت صفحات وب است.

8. روش مبتنی بر بند 1 ، جایی که عامل کیفیت در رتبه بندی در ارتباط  نزدیک با اطلاعات کوئری پرس و جو جستجو در هر یک از کثرت از صفحات وب موجود است.

9. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر روی آیتم های ایجاد شده از طریق هر یک از کثرت از صفحات وب است.

10. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر رفتار  کاربر با در نظر اشتن کثرت از صفحات وب است.

11. روش مبتنی بر بند (1) ، در جایی که لینک های ارائه تکثر شامل : قسمتی از متن در لینک مربوطه و متن شامل متن بر روی صفحه وب مربوط به لینک  است.

12. روش مبتنی بر بند (1) ، در جایی که لینک های ارائه تکثر شامل : قسمتی از متن در لینک مربوطه و متن شامل متن بر روی صفحه وب مربوط به حداقل یک نتیجه جستجو واقع شده است.

13. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن شناسایی تکثر صفحات وب همراه با حداقل یکی از نتایج جستجو بر اساس فاکتور کیفیت شامل : شناسایی لینک ها بر روی صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو.

14. روش مبتنی بر بند 1 ، در جایی که ارائه نتایج جستجو و تکثر لینک  کاربر را داریم ، شامل : ارائه تکثر لینک در یک رابط کاربری صفحه نمایش ، در جایی که تکثر لینک زیر نتیجه جستجو حداقل یک واقع شده است.

15. روش مبتنی بر بند(1) ، بیشتر متشکل از : ارائه یک گروه ارتباط با هر یک از کثرت از نتایج جستجو ، و جایی که گروهی از لینک ها برای هر یک از تکثر نتایج جستجو بر اساس تعیین محبوبیت شناسایی دیده شده است.

16. روش مبتنی بر بند 1 ، در جایی که کثرت از لینک های مربوط به صفحات وب از طریق صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو در دسترس است.

17. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر شامل : دریافت اطلاعات از یک نهاد مرتبط با وب سایت (مثل سابدومین یا...) ، اطلاعات شناسایی کثرت اول از لینک های مرتبط با وب سایت است.

18. روش مبتنی بر بند 17 ، بیشتر شامل : ارائه اولین کثرت از لینک های که در نتیجه جستجو در شناسایی وب سایت تولید می شود.

19. روش مبتنی بر بند 18 ، بیشتر متشکل از : دریافت ، از نهاد مرتبط با وب سایت (مثل سابدومین یا...) ، همراه با کثرت اولین پیوندها ، در آن کثرت اول از لینک به منظور نمایش داده در نتیجه جستجو و با هدف  شناسایی وب سایت تولید می شود.

20. سیستم ، متشکل از : وسیله ای برای دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ؛ معنی برای تولید نتایج جستجو ، یکی از اولین نتایج جستجو از جمله کثرت از لینک های شناسایی بر اساس یک عامل با کیفیت همراه با تکثر لینک ، در آن تکثر لینک مربوط به صفحات وب بر روی یک وب سایت و وسیله ای برای ارائه نتایج جستجو به کاربر.

21. سیستم مبتنی بر بند 20 ، بیشتر متشکل از : وسیله ای برای دریافت اطلاعات هنگامی که صفحات وب مرتبط با تکثر لینک دیده شده است.

22. سیستم مبتنی بر بند 21 ، بیشتر شامل : درک  معنی برای اختصاص به منظور تکثر پیوندها بر اساس اطلاعات دریافتی ، و وسیله ای برای ارائه تکثر از لینک ها بر اساس نظم مشخص است.

23. سیستم مبتنی بر بند20 ، بیشتر شامل : وسیله ای برای رتبه بندی تکثر پیوندها بر اساس حداقل یکی از تعدادی از دسترسی در ارتباط با صفحات وب مربوط به تکثر پیوند ها ، تعداد صفحات وب را با یک لینک با اشاره به یک صفحه وب مربوط به یکی از تکثر لینک ، چگونه از نزدیک اطلاعاتی جستجو پرس و جو مسابقات در صفحات وب مربوط به هر یک از تکثر از لینک و یا تاریخ کاربر در ارتباط با دسترسی به صفحات وب مربوط به هر یک از کثرت از لینک.

24. مربوط به خود نرم افزار تحت وب (مثل ورد پرس یا جوملا یا ...)و قابل خوانده شدن توسط ربات گوگل است که دستورالعمل اجرایی توسط حداقل یک خزنده برای انجام این روش متشکل از : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر را ذخیره و تولید اولین نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، شناسایی کثرت از لینک های مرتبط با حداقل یکی از و حمل و نقل دوم نتایج جستجو به کاربر ، نتایج جستجو دوم از جمله نتایج جستجو اولین و کثرت از لینک های مرتبط با حداقل یکی از اولین نتایج جستجو ، نتایج جستجو اولین بر اساس حداقل یکی از عوامل مرتبط با تکثر لینک ، در آن تکثر لینک به صفحات وب بر روی یک وب سایت همان متناظر و....

25. متوسط نتایج قابل خواندن مبتنی بر بند 24 ، در جایی که حداقل یک عامل شامل یک عامل با کیفیت همراه با صفحات وب مربوط به تکثر لینک دیده شود.

26. متوسط نتایج قابل خواندن مبتنی بر بند24 ، در آن لینک شناسایی کثرت شامل : تعیین نظم در ارتباط با تکثر پیوندها بر اساس حداقل یک عامل است.

27. سطح ??و قابلیت خوانده شدن نتایج  جستجو مبتنی بر بند26 ، در جایی که حمل و نقل نتیجه های جستجو گروه دوم ، شامل : نمایش تکثر پیوندهای به کاربر را در جهت تعیین شده.

28. یک سیستم(مثلا دیتابیس) ، متشکل از : حافظه برای ذخیره تکثر لینک ؛ و یک موتور جستجو به : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ، تولید نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، دسترسی به حافظه گروه اول از لینک های مرتبط با شناسایی یکی از اولین نتایج جستجو ، گروه اول از لینک های که با یک وب سایت همراه ، و ارائه نتایج جستجو و اولین گروه از لینک به کاربر.

29. سیستم مبتنی بر بند 28 ، در آن بررسی  نتیجه سفارشات داده شده به موتور جستجو در گروه اول از لینک ها بر اساس اطلاعات مرتبط با هر یک از گروه اول از لینک ها  را داریم.

30. سیستم مبتنی بر بند 29 ، در جایی که به هنگام سفارش گروه اول از لینک ها ،نتیجه سفارشات داده شده  موتور جستجو گروه اول از لینک ها بر اساس برآورد به عنوان که آیا کاربر به صفحات وب مربوط به لینک های مربوطه دسترسی داشته باشید.

31. سیستم مبتنی بر بند 28 ، در آن نتیجه های جستجو و گروه اول از لینک ها از طریق یک صفحه نمایش ، اولین گروه از لینک های که در نظم که در آن یکی از با کیفیت بالاتر از لینک های قبل از کیفیت پایین تر ذکر شده است نمایش داده را به کاربر ارائه یکی از لینک.

32. یک روش ، متشکل از : در تولید کثرت از نتایج جستجو در پاسخ به پرس و جو کاربر ، حداقل یکی از تکثر نتیجه های جستجو از جمله گروهی از لینک ها به ترتیب در نظم مبتنی بر حداقل یکی از عوامل در ارتباط با گروهی از لینک ، و در ارائه کثرت نتایج جستجو به کاربر.

33. روش مبتنی بر بند 32 ، در جایی ارائه شامل : نمایش گروه از لینک در نظم مرتب شده اند.
.....


نمایش نتایج بیشتر از سایت شما

حتما شما هم در جستجو های خود در گوگل با جملاتی مثل زیر روبرو شده اید(برای دیدن نمونه حتما بر روی لینک زیر کلیک کنید)

نمایش نتایج بیشتر از google-analysts.com

وقتی کلمه ای در گوگل جستجو میشود که مطالب زیادی  مرتبط به آن کلمه در یک سایت وجود دارد گوگل به این صورت کار می کند
وقتی این نتایج خیلی زیاد نباشد مثلا در هر دو یا سه نتیجه باشد نتایج را زیر هم نمایش می دهد (شاید هم بین انها نتیجه  از سایت دیگری نمایش داده شود)
اما در صورت بیشتر بودن نتایج جستجو شده از یک سایت نتایج را در دو ردیف نمایش می دهد
ردیف اول که مرتبط ترین  و به روز ترین صفحه به کلمه جستجو شده است
ردیف دوم که با فرورفتگی یا indent در نمایش هم همراه است  که ابتدای ان یک علامت + وجود دارد که با کلیک کردن آن یک باکس از نتایج دیگر بصورت آجاکس لود می شود که این نمایش نتایج دیگر از جستجو در گوگل برای یک دامنه به پلاس باکس یا Plusbox گوگل مشهور است که این حالت برای سایتهایی اتفاق می افتد که نسبت به آن کلمه دارای  Domain Collapsing  شده اند
سوالی که مطرح میشود این است که نتایج لیست شده در پلاس باکس گوگل بر چه اساسی مرتب می شوند.
 در پلاس باکس گوگل نتایج دیگر از یک دامنه بصورت ترکیبی از ابتدا تناسب و کیفیت  و سپس  اهمیت  نمایش داده میشود

آیا ما می توانیم کار کنیم که سایت ما نیز دارای این پلاس باکس شود و اصولا برای رسیدن به این منظور چکاری می توان انجام داد
بله تا آنجا که حتی ما الگوریتمهای پیچیده و مشهوری برای رسیدن به این حالت در گوگل داریم مثل
Google Tweaks Algorithm
و سایر الگوریتم ها
متد ها و روش های بکار رفته در این الگوریتم و الگوریتم های خیلی پیچیده  هستند و تقریبا در تمام این الگوریتم ها باید موارد زیر رعایت شود
قرار گرفتن در آستانه کیفیت در هرصفحه
نمایش معیارها برای صفحات
حد معقول از نتایج اضافی نمایش داده شود ،
نمایش نتایج براساس  رتبه
نمایش اطلاعات ومشخصات صفحه

برای اینکه بیشتر با پیچیدگی این الگوریتم ها آشنا شوید در ادامه ما تنها  قسمت کوچکی از آخرین الگوریتم بهینه شده مورد استفاده در طرح واسط سئو از گروه گوگل 724 را میاوریم

 


آیا سایت شما هم از طرف گوگل بلوک شده

تا دیروز اینکه یکی پیدا بشه و بدون اینکه مشخصات ftp یا هاست شما را داشته باشه  سایتتون را همانطور که دوست دارید یعنی از سیر تا پیاز و با دقت کامل بررسی کنه و بعد بگه آقا این سایت از طرف گوگل بلوک شده اما در لیست سیاه گوگل نیست یک رویا بود

اما با ارتقا ربات هوشمند گوگل 724 (این ربات متعلق گروه گوگل 724 است)  می توانید از بلوک شدن سایت خود توسط گوگل تنها به دلیل مشکلات فنی سایت آگاه شوید اگر مشکل فیلتر شدن از طرف گوگل را نداشته باشید(در لیست سیاه گوگل نداشته باشید) معنی اش این است که مشکل فنی در خود سایت وجود دارد و  ایراد از داخل سایت است
با این اوصاف معمولا  تغییرات شما در  قالب یا تنظیمات سئو  یا هرچیز دیگر  موجب بازگشت به شرایط عادی را فراهم نخواهد کرد چون کماکان اصل ایراد در کلیت سایت تان  اعم از قالب ،نرمافزار و دیتابیس دیده میشود
انشالله عملا در اواخر هفته آینده  سرویس رایگان گروه گوگل 724 که احتمالات بلوک شدن سایت از طرف گوگل به دلیل مشکلات داخلی  را بررسی و نتیجه را اعلام می کند  شروع به کار خواهد کرد

 که می توانید از طریق آن ایرادات سایت خودتان را با این ربات بررسی نمایید و  به اصلاح ان بپردازید
در صورت دیده شدن مشکلات  در سایت تجربه نشان داده که با اقدامات اصلاحی  که حدود یک ماه طول می کشد 100 درصد سایت تان از این وضعیت خارج خواهد شد  (از شروع هفته دوم بصورت محسوس برگشت به حالت عادی قابل روئیت است)
همانطور که پیشتر اعلام شده گروه گوگل724  طرح یک اینترفیس پرقدرت سئو را در دستور کار خود قرار داده است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید حدود اواسط مهرماه ارایه میشود
در این طرح که واسط سئو نام دارد کلیه مشکلات سئوی یک سایت  از جمله مشکل سایت شما بصورت خودکار و دینامیکی شناسایی و  رفع میشود که از این نظر نمونه مشابه ای برای آن وجود ندارد
و زمان برگشت به حالت عادی در اینجا نیز همان یک ماه است
این واسط علاوه بر این  فواید فوق العاده ای دارد که مهمترین آنها کسب سایت لینک برای سایت است و هزینه آن به دو صورت دریافت میشود (یک سرویس است ولی پرداخت هزینه آن به دو صورت خرید سرویس و هزینه های ماهیانه سرویس می باشد که جزئیات آن همزمان با ارایه سرویس اعلام می گردد)

منتظر سایر اخبار گروه گوگل 724 باشید