سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

موتور جستجوی اختصاصی ojo

بعد از چند سالی که بر روی الگوریتمهای گوگل متمرکز شده ام  باید اعلام کنم که در اولین گام راه اندازی موتور جستجوی خود در آینده ای بسیار نزدیک سرویس موتورجستجوی اختصاصی خود را راه اندازی می کنم.

سرویس که کار جستجوی فارسی داخل سایتها را انجام می دهد

خیلی ساله که من روی الگوریتمهای گوگل نه برای کسب درآمداز سئو که با هدف نوشتن یک جستجوگر داخل سایتها کار می کنم (یعنی جستجو داخل سایت بدون خزش کردن وبا دسترسی داشتن به دیتابیس) این سرویس طوری طراحی میشود که از بیرون یک سایت کارش را بتواند انجام دهد وتحت نام ojo برای تمامی سایتها و وبلاگ های ایرانی با هزینه معقولی قابل دسترسی خواهد بود

موتور جستجوی ojo

 

 

 

 

 

 

 

مهمترین خصیصه این موتور جستجوی اختصاصی رقابت آن با موتور جستجوی گوگل است

یعنی من  ادعا دارم  نه هم سرعت با گوگل که سریعتر از آن نتایج صفحات شما را به کاربران نمایش می دهد
اطلاعات تکمیلی این موتور جستجو در روزهای آینده به اطلاعتان خواهد رسید
نحوه نمایش این موتور جستجوی اختصاصی مشابه موتور جستجوی اختصاصی گوگل که نمونه آن در همین وبلاگ هم نصب شده است  می باشدیعنی موتور جستجوی در قلب سایت شما خواهد بود