سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

پایان دوران آماتوری

من وب را با سئو شروع کردم
یعنی سال 81 اولین دامنه  ام را که بر روی اینترنت بارگذاری کردم با هدف seo بود (البته بصورت تجربه عملیاتی )
از سال 81 تا 87 یعنی حدود شش سال آنقدر در امر سئو مبتدی بودم که هیچ مطلبی از من منتشر نشد و تنها وقتی احساس کردم که در سئو متبحر شده ام اولین وبلاگ سئوی خودم را با دید آماتوری (یعنی بدون هدف کسب در آمد) راه انداختم
و اولین پستی که نوشتم این بود که SEO چیست؟

البته یک چیز مهم را قبل از ادامه بگویم
تقربیا همه ایرانی ها وقتی صحبت از آماتور می شود فکر می کند یعنی کسی که مبتدی است و چیزی نمی داند اما دقیقا عکس این حاکم است آماتور یعنی کسی که به تسلط و مهارت و تبحر کامل رسیده است
در دنیا بیرون از ایران :) نیروی آماتور به نیروی متبحری گفته می شود که بدون چشم داشت مالی و تنها با رویکرد پیشرفت و رشد طی طریق می کند
و نیروی حرفه ای به نیرویی نه لزوما متبحر بلکه حداقل کاربلد می گویند که حرفه اش را این کار قرار داده و به همین دلیل در قبال انجام آن حقوق می گیرد
برگردیم سر ادامه حرف
بعد از 8 سال آماتوری به این نتیجه رسیده ام که خدماتم در جامعه سئو  به اندازه کافی بوده که وجدانم اجازه دهد سئو را بصورت حرفه ای دنبال کنم
و امروز روزی است که من رسما پایان دوران آماتوری خودم را اعلام می کنم و دوستانی که تا امروز با توجه به آنچه که هشت سال در کنار این  وبلگ زده بودم 

کماکان در رکاب هم هستیم می توانند از من کمافی السابق مشاوره بگیرند



توجه: کاربران این وبلاگ که در امور سئو با من مشورت می کردن توجه داشته باشند که به دلیل خارج شدن از حالت آماتور (یعنی خدمت بدون اجرت) از این پس امور مشاوره ای سئو  بصورت حرفه ای (یعنی خدمت در ازای اجرت) انجام خواهد شد