سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

افزایش رتبه برای وبلاگ های بلاگفا

 پاسخ به چند سوال مطرح شده از سوی کاربران

 

پرسش:

سلام به شما من نمیدانم شما هم متوجه این قضیه شده اید مثلا افزایش رتبه برای وبلاگ های بلاگفا بسیار آسان انجام می شود مثل وبلاگ های خودم من در بلاگ فا یک وبلاگ داشتم که با 100 تا پست رتبه اون شد 3 اما در میهن بلاگ الان با حدود 800 تا پست و کیلی کلمات کلیدی هنوز همون 0 هست لطفا اگز کاری در راستای بهینه سازی میکنید به فکر میهن بلاگ هم باشید

 مطرح شده از طرف صادقی  ---

پاسخ:

باید بگویم که بله این موضوع صحت دارد اما دلیل آن نه در استفاده بلاگفا از کد های اسکریپت و یا ... است

بلکه ساختار مهندسی سئوی عالی آن است  بعنوان مثال وبلاگ سئوی من در بلاگفا با عنوان سئو در ایران دارای رنکینگ 5 است (با جستجوی کلمهسئو در ایران در  گوگل به اون میرسید)و با تمپلت اون هر کاری خواسته باشید میتونید بکنید

البته اصلاحات خود بلاگفا هم جالب است

مثلا در ربات تکست آن به گوگل اعلام شده که کامنتها را ایندکس نکند(بعبارتی لینک های شما در نظرات بلاگفا هیچ نفعی برای شما ندارد)

البته من در این  مورد قبل مطلبی در همین وبلاگ آورده ام با عنوان

نقص سئو در وبلاگهای ایرانی

که خواندنش خالی از لطف نیست مثلا همین پارسی بلاگ که این وبلاگ در آن قرار دارد مملو از ایرادات سئو است که در مواردی من حتی دلیل آن را نمی فهمم

مثلا

شما قبل از نام فایل در آدرس یکی از پست های این وبلاگ علامت - را قرار دهید مثلا به جای

 http://seo.parsiblog.com/-1127716.htm

 قرار دهید

http://seo.parsiblog.com/-1127716.htm 

در عین تعجب صفحه ای معنی دار با کد 200 ظاهر میشود در حالیکه باید خطای

صفحه ای پیدا نشد

ظاهر شود و یا اینکه در 1ارسی بلاگ متد گت در فرم بسته شده است و....

بعبارتی اگر وبلاگ من در اینجا 4 است در بلاگفا به راحتی 5 میشد(مثل وبلاگ دیگرم در بلاگفا)

البته من دوست داشتم یک کنکاش کلی درباره سئو در وبلاگ های ایرانی داشته باشم ولی بدلیل اینکه در ایران کپی رایت مطالب رعایت نمیشود

دلم به نوشتن نرفته

در  پست بعدی به این سوال پاسخ می دهیم که

آیا تبادل لینک در رتبه جستجوی گوگل هم موثر است