سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

چرا اخیرا در لیست گوگل نیستم

 پاسخ به چند سوال مطرح شده از سوی کاربران
 
پرسش:  سلام و عرض تبریک به خاطر وبلاگ پر محتواتون
یه سوالی داشتم من حدود 10 روزی میشه که هاستم رو عوض کردم تا قبل از اون توی گوگل رتبه 1 رو مثلا در خرید فیلم داشتم ولی الان اصلا دیگه تو لیست گوگل هم نیستم. و کشی هم که گوگل از من داره مال 14 روز پیشه.میدونید مشکل از کجاست؟

 

پاسخ: من بر اساس سایتی که  اعلام نموده اید بررسی کردم

متاسفانه اطلاعات در اختیار من ناقص بود مثلا مشخص نکرده اید که چند روز شما هاست نداشته اید و...

اما کش نشدن نتایج جستجو  و شرایط حاکم بر سایت شما از آخرین درجه لیست سیاه گوگل یعنی درجه 4 باشد

که خیلی چیز حادی نیست و با رفع مورد سریع بر طرف میشود

مهمترین مشخصه قرار گرفتن در لیست درجه 4 غیر فعال شدنبه روز آوری کش در گوگل است

من احتمال میدهم چون شما در سایت تان تبلیغ فروش یک فیلم پو-ر-نو را کرده اید  که اتفاقا خیلی هم شناخته شده است

توسط گوگل جریمه شده اید که من این احتمال را قوی میدانم (گوگل و سایتهای معتبر جستجو مثل آلتاویستا  برای حفظ حریم کودکان شرایطی گذاشته  که از جمله اینکه در تبلیغ فیلمهای

خشن یا پو-ر-نو یا غیر اخلاقی باید آلرت و هشدار مخصوص قبل از ورود به سایت داده شود و چون شما ناخواسته این  مورد را رعایت ننموده اید جریمه شده اید من از ذکر نام فیلم معذورم اما مطمئن هستم خودتان میتوانید آن را پیدا کنید

به هرحال با توجه به نوع سایت شما باید در قرار دادن فیلمهای خشن و یا پو-ر-نو دقت نمایید تا گوگل و متورهای جستجوی دیگر مثل آلتاویستا  شما را جریمه و تحریم  نکنند