سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

چرا با رنکینگ صفر جایگاه سرچ مندر گوگل خوب است

 پاسخ به چند سوال مطرح شده از سوی کاربران
 
پرسش: سلام یه مورد دیگه که فراموش کردم بگم اینه که من dns سایتم رو چند بار عوض کردم تو اون روز برای رفع مشکل لطف کنید یه نگاهی هم به این لینک بندازید .
http://whois.domaintools.com/ [....] .com
میشه بفرمایید که این اطلاعات و تغییرات IP و registars و ... تاثیری داره روی رتبه بندی گوگل؟
و یه سوال دیگه (با عرض معذرت) من با اینکه جایگاهم اینقد بالا بود چرا pagerank سایتم صفر بود؟؟!!!
ممنون
پاسخ:
registars  بله موثر است البته در مورد شما مشکلی ندارد (مشکل مربوط به زمانی است که شما از سایتهایی که تنها کارشان ثبت دامنه های خوب برای فروش است می باشد که شامل رجیسترانت شما نمی شود)

در مورد  تغییرات ip به شرطی که تغییر به آی پی  بلوک شده توسط گوگل نباشد مشکلی پیش نمیاید (آی پی های بلوک شده در لیست گوگل آی پی هایی هستند که یک دامنه قرار گرفته در لیست سیاه در  ip با شما share یا مشترک شده باشد به عبارتی این مشکل برای سرورهای اشتراکی (حالت معمول خرید هاست) را شامل میشود نه  سرور های اختصاصی

 اما سوال آخر شما

کلا سیستم به این صورت است که گوگل دامنه های تازه ثبت شده را 10 تا 15 روز (در مواردی که تایتل سایت کلمه کلیدی و مهمی نباشد گاه تا یک ماه) در صد جستجو قرار می دهد

یک جور  کمک به اون سایت تا شناخته بشه و این را  نباید با تصاحب رتبه جستجو اشتباه کرد

اتفاقا من در یک جا با یک شرکتی که دامنه خودش را چند روزی ثبت کرده بود وارد مذاکره شدیم تا او را در رتبه جستجو بالا بیاورم در همه چیز  به توافق رسیدیم اما پای  قرار داد پیدایش نشد

 بعد کاشف به عمل آمد که ایشان خودش را در صدر جستجو دیده و نیازی به ما نمی بیند 

من که با این قضیه آشنا بودم به اون گفتم  که این روال گوگل است و شما در هر صورت به سئو نیاز دارید و او نپذیرفت

خلاصه چند روز بعد دست از پا درازتر برگشت ولی خوب من حاضر به ادامه همکاری با اون نشدم

برای خواندن توضیحات بیشتر من مقاله ای در گوگل تحت عنوان «چرا گوگل من را در نتایج جستجو نشان نمی دهد»  دارم که مطالعه آن به شما در درک بیشتر موضوع کمک می کند