سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

الگوریتم (طرح واسط سئو ) برای نمایش نتایج بیشتر از یک سایت

آخرین الگوریتم بهینه شده مورد استفاده در طرح واسط سئو برای نمایش نتایج بیشتر از یک سایت 

این الگوریتم منجر به این میشود که با جستجوی یک کلمه در گوگل با پلاس باکس مشهور گوگل از یک دومین روبرو شویم
 
متدها یا روش های  واین الگوریتم منجر به این میشود که با جستجوی یک کلمه در گوگل با پلاس باکس مشهور گوگل از یک دومین روبرو شویم
 
1. روش متشکل از : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ، نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، شناسایی کثرت از صفحات وب همراه با حداقل یکی از نتایج جستجو بر اساس فاکتور کیفیت همراه با کثرت از صفحات وب ، در جایی که کثرت از صفحات وب و یک صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو شامل صفحات وب در همین وب سایت و نتایج جستجو ارائه شده و کثرت از لینک های مرتبط با کثرت صفحات وب را داشته باشیم این روش بکار نمی رود

2. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر متشکل از : ذخیره سازی اطلاعات لینک مرتبط با تکثر از صفحات وب است.

3. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر شامل : دریافت اطلاعات ، زمانی که یکی از کثرت صفحات وب دیده شده است و مرتب سازی تکثر از صفحات وب بر اساس تعدادی از دسترسی در ارتباط با هر یک از کثرت از صفحات وب است.

4. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر اساس تعدادی از بار هر یک از کثرت صفحات وب دیده شده است.

5. روش مبتنی بر بند 4 ، در آن شامل ارائه تکثر از لینک : ارائه کثرت لینک در نظم که در آن یک لینک به یک لینک غالبا دیده شده  از کثرت از صفحات وب (قبل از یک لینک به یک لینک  کثرت از صفحات وب  کمتر دیده شده  باشد. )

6. روش مبتنی بر بند 1 ، جایی که عامل کیفیت بر اساس مقدار زمان کثرت ازمشاهده کاربران برای هر یک از تکثر صفحات وب است.

7. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل اصلی  کیفیت بر روی تعدادی از صفحات وب با یک لینک اشاره کننده به یکی از کثرت صفحات وب است.

8. روش مبتنی بر بند 1 ، جایی که عامل کیفیت در رتبه بندی در ارتباط  نزدیک با اطلاعات کوئری پرس و جو جستجو در هر یک از کثرت از صفحات وب موجود است.

9. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر روی آیتم های ایجاد شده از طریق هر یک از کثرت از صفحات وب است.

10. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن عامل کیفیت بر رفتار  کاربر با در نظر اشتن کثرت از صفحات وب است.

11. روش مبتنی بر بند (1) ، در جایی که لینک های ارائه تکثر شامل : قسمتی از متن در لینک مربوطه و متن شامل متن بر روی صفحه وب مربوط به لینک  است.

12. روش مبتنی بر بند (1) ، در جایی که لینک های ارائه تکثر شامل : قسمتی از متن در لینک مربوطه و متن شامل متن بر روی صفحه وب مربوط به حداقل یک نتیجه جستجو واقع شده است.

13. روش مبتنی بر بند 1 ، در آن شناسایی تکثر صفحات وب همراه با حداقل یکی از نتایج جستجو بر اساس فاکتور کیفیت شامل : شناسایی لینک ها بر روی صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو.

14. روش مبتنی بر بند 1 ، در جایی که ارائه نتایج جستجو و تکثر لینک  کاربر را داریم ، شامل : ارائه تکثر لینک در یک رابط کاربری صفحه نمایش ، در جایی که تکثر لینک زیر نتیجه جستجو حداقل یک واقع شده است.

15. روش مبتنی بر بند(1) ، بیشتر متشکل از : ارائه یک گروه ارتباط با هر یک از کثرت از نتایج جستجو ، و جایی که گروهی از لینک ها برای هر یک از تکثر نتایج جستجو بر اساس تعیین محبوبیت شناسایی دیده شده است.

16. روش مبتنی بر بند 1 ، در جایی که کثرت از لینک های مربوط به صفحات وب از طریق صفحه وب مرتبط با حداقل یک نتیجه جستجو در دسترس است.

17. روش مبتنی بر بند 1 ، بیشتر شامل : دریافت اطلاعات از یک نهاد مرتبط با وب سایت (مثل سابدومین یا...) ، اطلاعات شناسایی کثرت اول از لینک های مرتبط با وب سایت است.

18. روش مبتنی بر بند 17 ، بیشتر شامل : ارائه اولین کثرت از لینک های که در نتیجه جستجو در شناسایی وب سایت تولید می شود.

19. روش مبتنی بر بند 18 ، بیشتر متشکل از : دریافت ، از نهاد مرتبط با وب سایت (مثل سابدومین یا...) ، همراه با کثرت اولین پیوندها ، در آن کثرت اول از لینک به منظور نمایش داده در نتیجه جستجو و با هدف  شناسایی وب سایت تولید می شود.

20. سیستم ، متشکل از : وسیله ای برای دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ؛ معنی برای تولید نتایج جستجو ، یکی از اولین نتایج جستجو از جمله کثرت از لینک های شناسایی بر اساس یک عامل با کیفیت همراه با تکثر لینک ، در آن تکثر لینک مربوط به صفحات وب بر روی یک وب سایت و وسیله ای برای ارائه نتایج جستجو به کاربر.

21. سیستم مبتنی بر بند 20 ، بیشتر متشکل از : وسیله ای برای دریافت اطلاعات هنگامی که صفحات وب مرتبط با تکثر لینک دیده شده است.

22. سیستم مبتنی بر بند 21 ، بیشتر شامل : درک  معنی برای اختصاص به منظور تکثر پیوندها بر اساس اطلاعات دریافتی ، و وسیله ای برای ارائه تکثر از لینک ها بر اساس نظم مشخص است.

23. سیستم مبتنی بر بند20 ، بیشتر شامل : وسیله ای برای رتبه بندی تکثر پیوندها بر اساس حداقل یکی از تعدادی از دسترسی در ارتباط با صفحات وب مربوط به تکثر پیوند ها ، تعداد صفحات وب را با یک لینک با اشاره به یک صفحه وب مربوط به یکی از تکثر لینک ، چگونه از نزدیک اطلاعاتی جستجو پرس و جو مسابقات در صفحات وب مربوط به هر یک از تکثر از لینک و یا تاریخ کاربر در ارتباط با دسترسی به صفحات وب مربوط به هر یک از کثرت از لینک.

24. مربوط به خود نرم افزار تحت وب (مثل ورد پرس یا جوملا یا ...)و قابل خوانده شدن توسط ربات گوگل است که دستورالعمل اجرایی توسط حداقل یک خزنده برای انجام این روش متشکل از : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر را ذخیره و تولید اولین نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، شناسایی کثرت از لینک های مرتبط با حداقل یکی از و حمل و نقل دوم نتایج جستجو به کاربر ، نتایج جستجو دوم از جمله نتایج جستجو اولین و کثرت از لینک های مرتبط با حداقل یکی از اولین نتایج جستجو ، نتایج جستجو اولین بر اساس حداقل یکی از عوامل مرتبط با تکثر لینک ، در آن تکثر لینک به صفحات وب بر روی یک وب سایت همان متناظر و....

25. متوسط نتایج قابل خواندن مبتنی بر بند 24 ، در جایی که حداقل یک عامل شامل یک عامل با کیفیت همراه با صفحات وب مربوط به تکثر لینک دیده شود.

26. متوسط نتایج قابل خواندن مبتنی بر بند24 ، در آن لینک شناسایی کثرت شامل : تعیین نظم در ارتباط با تکثر پیوندها بر اساس حداقل یک عامل است.

27. سطح ??و قابلیت خوانده شدن نتایج  جستجو مبتنی بر بند26 ، در جایی که حمل و نقل نتیجه های جستجو گروه دوم ، شامل : نمایش تکثر پیوندهای به کاربر را در جهت تعیین شده.

28. یک سیستم(مثلا دیتابیس) ، متشکل از : حافظه برای ذخیره تکثر لینک ؛ و یک موتور جستجو به : دریافت یک پرس و جو جستجو از یک کاربر ، تولید نتایج جستجو بر اساس پرس و جو جستجو ، دسترسی به حافظه گروه اول از لینک های مرتبط با شناسایی یکی از اولین نتایج جستجو ، گروه اول از لینک های که با یک وب سایت همراه ، و ارائه نتایج جستجو و اولین گروه از لینک به کاربر.

29. سیستم مبتنی بر بند 28 ، در آن بررسی  نتیجه سفارشات داده شده به موتور جستجو در گروه اول از لینک ها بر اساس اطلاعات مرتبط با هر یک از گروه اول از لینک ها  را داریم.

30. سیستم مبتنی بر بند 29 ، در جایی که به هنگام سفارش گروه اول از لینک ها ،نتیجه سفارشات داده شده  موتور جستجو گروه اول از لینک ها بر اساس برآورد به عنوان که آیا کاربر به صفحات وب مربوط به لینک های مربوطه دسترسی داشته باشید.

31. سیستم مبتنی بر بند 28 ، در آن نتیجه های جستجو و گروه اول از لینک ها از طریق یک صفحه نمایش ، اولین گروه از لینک های که در نظم که در آن یکی از با کیفیت بالاتر از لینک های قبل از کیفیت پایین تر ذکر شده است نمایش داده را به کاربر ارائه یکی از لینک.

32. یک روش ، متشکل از : در تولید کثرت از نتایج جستجو در پاسخ به پرس و جو کاربر ، حداقل یکی از تکثر نتیجه های جستجو از جمله گروهی از لینک ها به ترتیب در نظم مبتنی بر حداقل یکی از عوامل در ارتباط با گروهی از لینک ، و در ارائه کثرت نتایج جستجو به کاربر.

33. روش مبتنی بر بند 32 ، در جایی ارائه شامل : نمایش گروه از لینک در نظم مرتب شده اند.
.....